НВП «Джерело»
UA

Порційна упаковка стік: чи підходить вона вашому бренду?

Стік пакети - унікальний спосіб фасувати продукт та зацікавлювати нових потенційних клієнтів, адже саме таке пакування ідеально підходить для упаковки зразків або малих порцій продуктів.

Невеликі розміри та вузька форма пакетів стік частіше за все використовуються для упаковки сухих порошків (наприклад, кави 3 в 1), косметики (шампуней, бальзамів, масок тощо), меду, джему.

Використання порційних пакетів стік є зручним і в дорозі, і у сфері HoReCa, і для різноманітних промоакцій. Пропонування продукції у вигляді одноразових застосувань - гарний рекламний та маркетинговий хід. Тож не дивно, що популярність такого типу пакетів постійно зростає.

Як і інші типи пакетів: дой-пак, стабіло, гассет, з плоским дном, пакети стік легкі, зручні та економічні. При цьому, розмір однієї порції у стіку є унікальною перевагою для споживача, забезпечуючи просте використання: не потрібно спеціально вимірювати кількість та думати, як зберігати продукт після відкриття.

Стіки виготовляють зі спеціальних багатошарових матеріалів, які розроблені та підібрані під той чи інший тип продукту, тому свіжість продукції та подовжений термін зберігання завжди витримуються.

Переваги пакетів стік

Однією з головних переваг стік пакетів є те, що їх можна покласти в рюкзак або сумку для використання в дорозі, або ж зберігати, наприклад, в умовах офісу. Упаковка ідеально підходить для тих, хто хоче швидко приготувати каву на роботі, але при цьому не бажає мати цілу пляшку порошку.

До речі, все більше стік пакети використовують у сфері готельно-ресторанного бізнесу, кав’ярень не тільки для фасування цукру або солі, а ще й для упаковки малими порціями меду, джему. Отже, цей тип упаковки невеликий за розмірами,та дуже зручний за використанням.

Вже немає сумнівів, що стіки швидко зарекомендували себе, як зручна щоденна одноразова упаковка, тому визначимо 5 основних переваг, завдяки яким вона стала найбільш популярною:

  1. Зручність і портативність - одна з головних переваг, адже продукти «з собою» або «на бігу» часто використовують та сприяють відображенню активного стилю життя.
  2. Простота у використанні, завдяки чому такий формат упаковки можна використовувати для багатьох видів продуктів для будь-якої вікової категорії покупців.
  3. Компактний, невеликий розмір.
  4. Економічність при транспортуванні, зберіганні та виготовленні пакетів стік.

Як бачимо, стік є не просто зручною упаковкою для порційних продуктів та пробників, це важливий інструмент маркетингу та оптимізації виробництва компаній. Саме тому важливо не просто знайти ту компанію, яка виробляє упаковку, а звернутися до професіоналів, які є експертами в області створення упаковки і допоможуть вам на кожному кроці розробки та створення правильної упаковки для різних типів продуктів.

Наші менеджери готові відповісти на будь-які ваші питання