Світ упаковки постійно знаходиться у розвитку, саме тому компанії повинні майже кожного дня приймати виважені рішення щодо вибору того типу пакету, який вони будуть використовувати для захисту і презентації власної продукції, адже від упаковки залежить конкурентоспроможність товару.
Одним з популярних видів упаковки є пакет з бічними фальцями, або пакет з центральним швом (гассет).
Що таке пакет з фальцями?
Це такий вид упаковки з багатошарових матеріалів, що має боковини, які розширюються при наповненні. Такі пакети використовують для фасування великого переліку продуктів: кава, чай, бакалея, снеки, корм для тварин. Пакети з фальцями бувають різних розмірів, виготовлені з різних матеріалів - і це робить їх універсальними.
До речі, такі пакети називають по-різному: гассет, пакет з центральним швом, пакет з бічними фальцями. Але мають на увазі одне й те саме.
Переваги пакетів з центральним швом у порівнянні з поліетиленовими та поліпропіленовими пакетами
- Ефективність при зберіганні. Можливість оптимізації простору має вирішальне значення для тих підприємств, які намагаються мінімізувати витрати на зберігання та збільшити простір на полицях. На відміну від звичайної упаковки, пакети з центральним швом завдяки боковим фальцям та дну, що утворюється при наповненні пакету, стоять вертикально, а це суттєва економія місця на полицях порівняно зі звичайними поліетиленовими та поліпропіленовими пакетами.
- Презентабельність. Візуальна привабливість є ще одним важливим аспектом упаковки, оскільки вона безпосередньо впливає на сприйняття споживачами якості та бажаності продукту. Пакети з фальцями краще виглядають на полицях і забезпечують кращу видимість продукту, що дійсно є важливим для привернення уваги покупця. Додатково такі пакети можуть мати оригінальні дизайнерські рішення. На відміну від них звичайна поліетиленова та поліпропіленова упаковка не так ефективно демонструє та презентує продукт.
- Транспортування. Завдяки фальцям, пакети з центральним швом (гассет) зручні при зберіганні та транспортуванні, адже займають менше місця, ніж звичайні пакети, а вже наповнену упаковку можна перевозити як у коробках, так і на піддонах, не боячись механічних пошкоджень. В той час як традиційна упаковка потребує більш обережного поводження і часто має пошкодження під час транспортування.
- Економічність. Економічна ефективність - важлива складова для бізнесу при виборі пакувальних рішень. Пакети з фальцями є більш рентабельними завдяки ефективному використанню матеріалів і простору.<\li>
Як бачите, пакети з фальцями з багатошарових матеріалів - це ідеальний вибір для тих підприємств, які прагнуть оптимізувати ефективність зберігання, підвищити візуальну привабливість і досягти економічної ефективності. Завдяки пакетам з фальцями стає можливим ефективне використання простору, що робить їх найкращим варіантом для підприємств, які прагнуть мінімізувати витрати на зберігання та збільшити місце на полицях.
Їх візуально привабливий дизайн і здатність ефективно демонструвати продукти роблять такі пакети кращим вибором для залучення покупців. Крім того, легкість транспортування пакетів з фальцями та зниження ризику пошкодження продукту під час транспортування сприяють фінансовій економії.
Тож пакети з фальцями - це універсальне та вигідне пакувальне рішення у різних галузях промисловості. Розуміючи переваги такого типу пакетів та їх чудові характеристики порівняно з традиційною упаковкою, підприємства можуть приймати обґрунтовані рішення, щоб отримати конкурентну перевагу на ринку.
Компанія “Джерело” є виробником різних типів пакетів з багатошарових матеріалів. Тут ви можете замовити упаковку для будь-якого продукту і бути впевненими, що він буде надійно та якісно захищений.
До речі, спеціалісти компанії - фахівці своєї справи і мають хист у підборі не тільки матеріалів для упаковки того чи іншого продукту, а ще й гарно орієнтуються у перевагах різних типів пакетів для різних продуктів. Тому звертайтесь до допомогою та консультацією і отримуйте презентабельну, якісну та сучасну упаковку.
Наші менеджери готові відповісти на будь-які ваші питання