НВП «Джерело»
UA

Тренди в упаковці для кави, або як обрати сучасну упаковку для фасовки кави

Насправді, неважливо, яку каву ви полюбляєте: гарячу, холодну, з молоком або ж без, сьогодні вже стало трендом та ознакою гарного дня - випити чашечку кави. І, звичайно ж, власники кав’ярень та брендів знають це найкраще.

Для створення сучасної трендової упаковки для кави важливо розуміти, які бувають необхідні атрибути пакетів для кави, а також тенденції у галузі. Що ж стимулює зростання в сегменті, якими є доступні стандартні варіанти пакетів для кави та дизайну і чому збереження свіжості продукту є одним з головних критеріїв, розкажемо далі.

Сучасні кавові тренди

Оскільки індустрія кави продовжує зростати, варто виділити, зокрема, дві тенденції: висока якість кави та eco-friendly упаковка для кави. Звичайно ж, каву п’ють люди різного віку, проте саме міленіали - це основна аудиторія, яка готова витрачати на якісну каву більші гроші. І, звичайно ж, вони потребують якісної та екологічної упаковки. Тож маркетингова стратегія кавових компаній повинна дотримуватися етики та захисту навколишнього середовища, а продукт, який вони пропонують, повинен відповідати високим стандартам якості та смаку.

Яку упаковку для кави сьогодні пропонують виробники?

Роздрібна торгівля кавою сьогодні складається з різних видів упаковки: скляна тара, пластикова, але найбільш популярними та затребуваними сьогодні є пакети, виготовлені з багатошарових матеріалів.

Пакети для кави - це вже звичний вид упаковки, який майже замінив всі інші види упаковки і особливо гарно захищає каву від зовнішнього середовища (наприклад, повітря, вологи тощо), водночас, зберігаючи свіжість кави всередині.

Саме для тих, хто знаходиться у пошуку спеціальної упаковки, зупинимось на найбільш поширених типах пакетів для кави, які виробляє наша компанія і які вже стали звичним пакуванням для багатьох брендів.

Пакет дой-пак, який часто називають ще стоячим пакетом, адже він має стійке дно, завдяки якому стоїть на полиці незалежно від ваги наповнення. Цей вид пакетів для кави є, можна сказати, традиційним для фасування кави. Дой-паки мають спеціальну застібку для багаторазового закриття та відкриття, що є дуже зручним для споживача.

Пакети гассет, або ж пакети з центральним швом. Один з поширених типів упаковки для кави, що має прямокутну форму, бокові фальці, завдяки яким при наповненні пакет стає більш містким, та шов на задній стінці пакету (власне, від того і назва). Закрити такий вид пакету можна завдяки жерстяній стяжці.

Пакет flat bottom, або пакет з плоским дном. Найновіший тип упаковки, який використовують для продукції преміум сегменту. Він має квадратне плоске дно, бічну застібку зіп та сучансну цікаву форму у вигляді куба, що вже само по собі привертає увагу до продукту.

Пакет стабіло - має чотири сторони, що запаяні і можливість брендування на кожній з цих сторін.

Пакет стабіло для кави

Герметичність пакетів для кави — головна умова упаковки цього продукту

Який би тип пакету та стиль його оформлення ви не обрали, важливо пам’ятати про те, що упаковка для кави повинна бути герметичною, адже кава чутлива до впливу зовнішнього середовища, тож її варто зберігати в герметичній упаковці протягом всього терміну придатності.

По-перше, пакети для кави необхідно виготовляти з бар’єрного металізованого матеріалу, який збереже аромат та насичений смак продукту.

По-друге, використання дегазаційного клапану при фасуванні свіжообсмаженої зернової кави, який випускає CO2 з мішка після обсмажування зерна.

По-третє, використовуйте в тих пакетах, де це можливо, застібку zip-lock, оскільки вона дозволяє міцно закривати пакет, щоб не пропускати повітря, забезпечуючи додаткову зручність для споживача.

Важливість брендування пакетів для кави

Дизайн та брендування - це можливість розказати про вас та ваш бренд, поділитися інформацією як про сам продукт, так і про історію торгової марки. Насправді, неважливо, який дизайн ви оберете: мінімалістичний або ж більш розлогий, головне, щоб це було саме у стилі вашої компанії.

Проте у рамках дизайну пропонуємо розглядати і включати використання спеціальних функцій: QR-коди та інтерактивну графіку, щоб сумлінний споживач міг дізнатися більше про походження кави, перевірити справжність, прочитати про компанію або зв’язатися з вашим брендом онлайн.

Співпраця з виробником упаковки для кави

При створенні правильної, якісної та сучасної упаковки для кави варто не забувати про те, що саме упаковка - це перше, з чим зустрічається ваш споживач. Часто від того, наскільки зацікавив пакет для кави, залежить прийняття рішення про покупку. Тому максимально важливо врахувати всі ті поради по створенню пакетів для кави, які були визначені вище.

Хочете співпрацювати з перевіреним виробником упаковки для кави? Зателефонуйте нам і ми допоможемо вам створити якісну упаковку для кави.

Наші менеджери готові відповісти на будь-які ваші питання