Конкуренція серед різних компаній в будь-якому секторі виробництва постійно зростає, саме тому упаковка, як один з рекламних інструментів, відіграє важливу роль в просуванні бренду.
Пакування має кілька головних завдань: захистити товар від пошкоджень, псування, зміни смаку, а також є інструментом маркетингу, який формує враження від торгової марки та бренду у покупця і напряму впливає на продажі.
Одним з популярних варіантів пакетів із зовнішнім шаром з крафту є пакет дой-пак, який використовують для упаковки кави, корисних снеків, граноли, деяких видів бакалеї.
Поєднання багатошарового металізованого матеріалу із зовнішнім шаром з крафту - це можливість поєднати максимально надійну упаковку, яка добре захищатиме продукт, з eco-friendly позицією бренду, завдяки зовнішньому шару з крафту.
Завдяки чому упаковка з крафту впливає на рішення споживачів
- Природність пакетів дой-пак з крафту. Бренди сьогодні розуміють, як важливо показати своєму покупцю, що вони дбають про довкілля. Це проявляється як в сортуванні сміття, використанні, наприклад, трубочок для напоїв з паперу, а не пластику. З пакетами для гігроскопічної продукції складніше - неможливо зберегти свіжообсмажену каву в чисто крафтовому пакеті, проте, на допомогу приходить пакет дой-пак з металізацією і зовнішнім шаром з крафту, що асоціюється з екологічністю. Так бренд має можливість комунікувати зі своїм споживачем, про те, що не залишається осторонь, пропонує натуральний органічний продукт високої якості. Пакети дой-пак з крафту викликають відчуття природності та мінімалізму, а це є трендом сьогодення.
- Захисні властивості пакетів дой-пак з крафт-паперу. Дой-паки з металізованим шаром - це можливість отримати дійсно якісну, ефективну упаковку для особливих продуктів - кави, снеків, чаю. Така упаковка відмінно захищає продукт від ультрафіолету, світла, вологи, кисню та бруду. Вона є ідеальною заміною скляній або металевій тарі. Така упаковка поєднує натуральність зовнішнього шару з крафту та функціональність внутрішнього бар'єру, що дозволяє забезпечити якість продукції протягом тривалого часу.
- Впізнаваність бренду. Завдяки шару з крафт-паперу можна створити свій унікальний дизайн пакета, який підкреслить універсальність бренду. Крафт-папір є чудовою поверхнею для нанесення друку, що дозволяє розміщувати логотипи, інформацію про продукт, а також креативні елементи брендингу. Але варто пам’ятати, що навіть кольоровий друк саме на крафті буде виглядати менш яскраво, але сучасно та вишукано. Продукти, запаковані в дой-пак з крафту, часто асоціюються з преміум-класом, що підвищує сприйняття цінності товару серед споживачів.
- Зручність пакетів дой-пак з крафту. Дой-пак - це дуже функціональна та зручна упаковка, яка є дійсно комфортною для покупця протягом всього часу використання продукту: такий пакет легко та багаторазово закривається і відкривається, має стійке дно та додаткові надсічки для легкого відкриття пакетів. Упаковка дой-пак з крафту є особливо привабливою для покупців, які цінують практичні рішення. Зберігання продуктів у крафт-пакетах гарантує їхню довговічність, а зручні застібки роблять упаковку ідеальною для повсякденного використання.
- Емоційний вплив на покупця. Дуже часто пакети дой-пак з крафту використовують для упаковки продукції, що асоціюється з турботою про здоров’я та добробут: корисні снеки, натуральна кава або чай, і це підсилює позитивний емоційний зв'язок між споживачем та брендом.
Переваги використання пакетів дой-пак з крафту для бізнесу
Бренди, які використовують пакети дой-пак з металізацією та зовнішнім шаром з крафту, отримують якісне надійне пакування, яке є економічним, презентабельним та конкурентоспроможним. Пакети дой-пак з крафту мають суттєві переваги при транспортуванні - вони більш легкі та міцні у порівнянні зі скляною тарою для таких же продуктів. Крафт дой-пак надійно захищає продукт від механічних пошкоджень та ідеально виглядає на полицях крамниць, стоячи вертикально, привертаючи увагу та рекламуючи товар.
Саме за допомогою пакетів дой-пак із зовнішнім шаром з крафту можна отримати вінтажний ефект в упаковці та досягти різних дизайнерських, рекламних та маркетингових завдань.
Наші менеджери готові відповісти на будь-які ваші питання