НВП «Джерело»
UA

Вибір упаковки для свого бізнеса: на що звернути увагу

Вибір упаковки виробником - це завжди складний процес, який потребує врахування багатьох чинників: від особливостей продукта, якому потрібна упаковка, до того, де він буде представлений та як повинен виглядати на полицях.

Пакети з багатошарових матеріалів - сучасне пакування, яке відповідає всім вимогам зберігання продуктів гігроскопічних, рідких, жирних, сипких та хімічно чутливих. Така упаковка дозволяє збільшити термін зберігання продукту, вона є економічною та презентабельною. До того ж, ці пакети універсальні і дуже гарно виглядають.

Наш асортимент - це великий перелік типів пакетів, які ми виробляємо та пропонуємо замовникам. Ознайомитись з ними можна тут: Продукція.

Проте, зупинимось на найбільш актуальному та максимально популярному типі пакета, який можна вважати універсальними як для продуктових, так і для непродуктових товарів.

Звичайно, ними є пакети дой-пак. Ми вже неодноразово говорили про те, що дой-пак - це ті пакети, які вважались певний час пакуванням для кави та чаю. Але ж час минає, виробники багатьох галузей виробництва шукають нові рішення в сфері упаковки та починають все більше використовувати саме пакети дой-пак. В залежності від того, яка продукція потребує упаковки, ми підбираємо і тип плівки для її виготовлення.

Наприклад, металізовані пакети дой-пак - ідеальні для тих продуктів, які треба захистити від УФ та прямих сонячних променів. Пакети з додаванням металізованого шару зазвичай використовують для зберігання кави, снеків, спортивного харчування. Тож металізований дой-пак - це знахідка для особливих гігроскопічних продуктів, які необхідно зберігати не тільки герметично.

Пакети дой-пак завжди чудово виглядають на полицях та привертають увагу покупців, адже купити продукт у дой-паках - це і вигідно, і є впевненість у якості при зберіганні, і легкість (не треба нести додаткову вагу скляної тари), і можливість використовувати пакет до повного закінчення продукту (у випадках, коли дой-пак має зіп застібку).

Звичайно ж, не можемо пройти повз того, які маркетингові та дизайнерські можливості дає ця упаковка: тут можна наносити повнокольоровий друк, рекламувати свою торгову марку та за допомогою брендування і цікавих дизайнерських рішень робити потужну рекламу і випереджати конкурентів за обсягами продажів.

Зі своєї сторони спеціалісти нашої компанії завжди готові прийти на допомогу і не просто порекомендувати тип пакету та варіант вибору найбільш правильного матеріалу, а ще й допомогти у використанні додаткових опцій (наприклад, закруглені кутки або ж єврослот), що стане додатковою перевагою серед товарів-конкурентів, зорієнтувати, який тип друку буде краще виглядати на тому або ж іншому матеріалі (наприклад, на зовнішньому шарі з крафту друк менш яскравий, адже папір вбирає та приглушує кольори) або підказати, що дуже зручним для майбутнього покупця, наприклад, прального порошку буде прорізана ручка - так дой-пак для 2-5 кг продукції легко донести з магазину додому.

Тож, як бачите, питань при виборі пакету завжди виникає багато. І отримати грамотну та повну консультацію завжди можна при спілкуванні з нашими спеціалістами, адже ми зацікавлені, щоб пакування для вашої продукції відповідало якомога більшій кількості ваших побажань та виконувало всі покладені на нього функції.

Наші менеджери готові відповісти на будь-які ваші питання