Здається, що сьогодні у світі гнучкої упаковки немає більш зручної, ніж пакети дой-пак. Саме вони вже не один рік займають лідируючі позиції у замовників з різноманітних сфер: від фасування кави до пакування господарчої хімії й кормів для тварин.
Популярність пакетів дой-пак серед замовників упаковки не зменшується навіть зараз, коли з’являються альтернативні, дуже схожі варіанти пакетів (наприклад, пакети з плоским дном).
Історія створення упаковки дой-пак починається у Франції. Стоячий пакет дой-пак вигадав в 1962 році Луї Дойєн (Louis Doyen), який працював в компанії Thimonnier. В Європі ідея упаковки продукції в стоячий пакет довгий час не была популярною, в тому компанія Thimonnier оформила свої права на торгову марку Doypack, але не стала подовжувати патент на конструкцію пакета. Пакет дой-пак стає загальнодоступним. Японські виробники підтримують ідею та розвивають технологію пакета doy-pack. Упаковка в пакет дой-пак завойовує популярність спочатку в Японії, а далі починає своє триумфальн сходження і по всьому світу.
Ми виробляємо упаковку дой-пак з багатошарових матеріалів у необхідних замовнику кольорах, розмірах та з додаванням тих чи інших додаткових опцій.
Упаковка дой-пак - це зручні та презентабельні пакети, в які можна зафасувати як рідкий, так і сипучий або ж штучний товар різного об’єму (від 100 г). Таке пакування гарно виглядає на полицях магазинів, адже має стійку зручну форму і дві сторони, на які зазвичай наносять друк або ж наліпки. До того ж, важливим моментом є те, що така упаковка ідеально замінила скляну та пластикову тару і має низку переваг:
- мала вага
- легкість при транспортуванні;
- ціна на таку тару нижче;
- відсутність пошкоджень(адже скляна тара може легко битися)
Новорічні пакети дой-пак
ВАЖЛИВО! Напередодні свят нагадуємо про те, що у нас ви можете замовити виготовлення пакетів дой-пак з друком до різдвяно-новорічних свят. Дой-пак для дитячих новорічних подарунків або ж для подарункових наборів солодощів, кави, чаю. Більше інформації у розділі Новорічне пакування.
Особливості упаковки дой-пак
Стійкі
Пакети дой-пак стійкі, адже мають спеціально впаяне дно, що дає можливість пакету стояти на полках магазинів як з легким, так і з важким вмістом.
Презентабельні
Зовнішня привабливість таких пакетів досягається за рахунок двох сторін, що не змінаються, на які можна наносити друг або ж наліпку.
Зручні
Пакети дой-пак мають малу вагу, їх можна легко транспортувати, зберігати та використовувати.
Герметичні
Зберігання продукту, що зафасований, герметично: захист від дії зовнішніх факторів (пилу, бруду, сонячних променів, вологи тощо).
Зниження собівартості продукції
Порівняно зі скляною та пластиковою тарою гнучка упаковка є економічно більш вигідною.
Міцні
Пакети дой-пак стійкі до механічних ушкоджень.
Матеріали для виготовлення пакетів дой-пак
В залежності від того, для якого типу продукту ви замовляєте упаковку, наші менеджери запропонують необхідний та такий, що найбільше відповідає задачі збереження товару, матеріал.Дой-паки виготовляються з багатошарових плівок, які отримують методом ламінації (склеювання) двох-трьох шарів в залежності від типу продукції, що потребує пакування. Зазвичай внутрішній шар - це поліетилен, середній - металізований, який захищає від негативного впливу сонця та ультрафіолету, і поліпропілен або крафт-папір.
Упаковка – важливий елемент виробництва, оскільки від неї залежить довговічність і якість продукту. Кожен матеріал має унікальні властивості, здатні захистити від різних зовнішніх впливів. Наприклад, для захисту від кисню ми рекомендуємо дой-паки, виготовлені з матеріалів з бар'єрними властивостями з поліамідів та етиленвінілових спиртів, а для захисту від вологи – матеріали, що містять поліетилен або поліпропілен.
Поєднання різних матеріалів дозволяє досягти найкращих результатів. Наприклад, поєднання поліетилену, алюмінію та поліаміду забезпечує високу стійкість до вологи, кисню, жирів та газів. Таке поєднання шарів плівок забезпечує тривалу безпеку продукту. Кожен шар матеріалу виконує певну функцію в залежності від упаковки та вимог.
Тож ми пропонуємо наступні типи матеріалів:
- поліпропілен (PE) простий, дешевий та універсальний матеріал, що має високу стійкість до хімічних речовин, жиру та вологи.
- поліпропілен (BОPP, CPP), матовий поліпропілен (BОPP matte) – дешевий матеріал, який використовується для створення приємного тактильного ефекту «м'якої» поверхні упаковки або у вигляді литого поліпропілену (CPP) в реторт упаковці у якості внутрішнього матеріалу, здатного витримувати високі температури.
- поліестер (PET, VMPET) – прозорий або металізований матеріал, який має не тільки високу міцність та стійкість до проникнення кисню, але й забезпечує захист від ультрафіолетового випромінювання.
- алюмінієва фольга (АL) – служить для створення бар'єрного шару, який захищає від кисню та сонячних променів; його використовують для пакування продуктів із тривалим терміном зберігання.
- бар'єрні матеріали (PA, EVOH)– дорогі, але популярні пакувальні матеріали, що використовуються для створення максимальних бар'єрних властивостей, що захищають продукт від кисню та вологи.
- крафт-папір – використовується як верхній шар, забезпечує додатковий захист пакету від механічних пошкоджень, а також служить для створення природного та неповторного зовнішнього вигляду упаковки, підкреслюючи її екологічність та натуральність продукту.
- реторт плівка – використовується для пакування продуктів, які під час стерилізації повинні піддаватися впливу високої температури та тиску.
Вибір пакувального матеріалу – відповідальний момент для виробників, оскільки він безпосередньо впливає на захист та якість продукту. Наша команда фахівців допоможе вам підібрати оптимальне поєднання матеріалів для пакетів дой-пак, що забезпечить надійний захист продукту та відповідатиме всім вашим вимогам.
Для упаковки яких товарів використовують пакети дой-пак
крупи, макарони, горіхи густі продукти
майонези, кетчупи, згущене молоко рідкі харчові продукти
соки, алкогольна продукція, олії нехарчова продукція
гелі, мило, рідкі або сипучі
миючі засоби, побутова хімія штучна продукція
пряники, цукерки, круасани,
серветки, маски, канцтовари
Ми не проводили спеціальну статистику, але із впевненістю можемо сказати, що дуже популярні пакети дой-пак для фасовки кави: як свіжообсмаженої, так меленої. В пакети дой-пак для цієї групи товарів зазвичай додається спеціальний дегазаційний клапан. Зручність і привабливість такого типу пакування саме для кави пояснюється ще й тим, що після покупки та відкриття пакету, є можливість не шукати додаткову упаковку для зберігання, а використовувати дой-пак.
Не менш популярними дой-паки є для спортивного харчування. Можна навіть сказати, що саме для цієї продукції пакети дой-пак стали майже стовідсотковою альтернативою скляній та пластиковій тарі.
Для кетчупів та майонезів у дой-паки ми додаємо ковпачок для закриття - штуцер. І це додатковий бонус для наших замовників обрати саме цей тип пакування для рідких продуктів.
Дой-паки - це також гарний варіант при виборі пакування для солодощів та продукції преміум-сегменту (цукерок ручної роботи, печива, сухофруктів). Особливо підкреслити преміальність продукту можна завдяки використанню у якості зовнішнього eco-friendly шару, крафту, який надає пакуванню вінтажний стиль, елегантність, вінтажність.
Варіанти опцій для пакету дой-пак
- Спеціальна багаторазова застібка zip
- Штуцер (для рідких продуктів)
- Єврослот
- Дегазуючий клапан (для фасування свіжообсмаженої кави)
- Відривний надріз для зручного відкривання упаковки
- Лазерна надсічка
- Округлі кути
- Обрізний кут
- Ручка
- Прозоре віконце
Zip-lock пакети дой-пак
Дой-пак пакети з дозатором
Дой-пак пакети з надсечкой
Дой-пак пакети з круглими краями
Дой-пак пакети з ручкою
Дой-пак пакети з прорубки
Дой-пак пакети крафт з вікном
Пакети дой-пак з друком
Нашим замовникам ми пропонуємо брендування пакетів дой-пак, адже це гарний маркетинговий хід, що допоможе зробити продукцію більш привабливою для потенційного покупця./p>
Брендування упаковки - це завжди статус і це важливо розуміти виробникам, підприємцям, адже вибір правильного пакування - одне з головних завдань. Продукція в дой-паках з логотипом завжди буде мати більш презентабельний вигляд та приверне увагу потенційних покупців.
Друк на пакетах дой-пак - це додатковий засіб реклами для кожного виробника і додатковий інструмент маркетингу. Друк на пакети дой-пак можна наносити як повнокольоровий, так і за допомогою трафаретного методу нанесення. Крім того, завжди є можливість придбати пакети без друку, додатково замовивши наліпки з необхідною інформацією для брендування. Друк на пакетах дой-пак (брендування) - це ідентифікація бренду, можливість виділити саме свій продукт серед інших, підтримати стиль торговельної марки або ж заявити про себе серед конкурентів.
До того ж, всі пакети даного типу можна замовити у будь-якому необхідному кольорі для подальшого нанесення наліпки або ж трафаретного друку.
Купити пакети дой-пак з логотипом - отримати презентабельну упаковку для бізнеса
Одне з важливих правил маркетингу: продає не вміст упаковки, а сама упаковка, тож від якості та зовнішнього вигляду пакетів залежать продажі. А можливості нанесення друку на пакети дой-пак сьогодні величезні, що дозволило багатьом компаніям зробити стрибок у розвитку та просуванні своїх товарів та торгових марок.
Фірмові, оформлені за допомогою професійного дизайнера пакети дой-пак впливають на рівень продажів, виокремлюють торгову марку та продукцію на фоні конкурентів і звертають на себе увагу покупців. До того ж, брендовані пакети дой-пак, вироблені з багатошарових матеріалів, ще й надійно зберігають властивості продукту, можуть використовуватись багаторазово, адже мають спеціальну зіп застібку.
Звичайно ж, нанесення зображення на упаковку дой-пак посилить ефективність рекламної кампанії, а брендування допоможе впізнаваності, а це, у свою чергу, збільшить продажі та лояльність покупця.
Чому важливо купити якісну упаковку дой-пак з брендуванням?
В асортименті нашої компанії є цілий перелік типів пакетів, які ми виробляємо. Проте одним з найбільш популярних є пакет дой-пак. Для багатьох видів продукції саме цей вид упаковки є більш відповідним, адже він і зручний (стійкий), і презентабельний на полицях, і саме дой-паки ідеальні для брендування.
Правильно підібраний пакет з якісним друком та стильним, елегантним, сучасним або ж оригінальним дизайном - запорука впізнаваності вашого продукту і його високої конкурентоспроможності. В той же час, неправильно обраний матеріал, вид пакета та неякісний друк, поганий дизайн можуть мати просто катастрофічні наслідки. Тож сьогодні пакети дой-пак з друком - це один з головних маркетингових інструментів, який дозволяє підтримати загальну маркетингову стратегію та рекламну кампанію торговельної марки.
Пакети дой-пак zip-lock
Більшість пакетів дой-пак ми виробляємо із використанням спеціальної застібки zip-lock (або зіплок), яка впаюється з двох сторін, в середині упаковки, та робить її більш зручною та функціональною.
Пакети дой-пак із зіп замком – це додаткова зручна опція, яка надає можливість зберігати тривалий час ті продукти, які не використовуються одразу, наприклад, каву, бакалею, солодощі. До того ж, пакети дой-пак із застібкою zip-lock – це тимчасова можливість замінити скляну або ж пластикову тару, адже при закритті такої застібки продукт залишається герметично закритим, в нього не попадає волога, бруд або ж сторонні запахи.
Сама по собі застібка ziplock є спеціальним механізмом, що нагадує блискавку: складається з двох частин з пазами, які при натисканні змикаються та закривають пакет. Таким чином, все, що зафасовано у пакет дой-пак, не висипається та не випадає. Продукт залишається свіжим і не втрачає свої властивості.Наші менеджери готові відповісти на будь-які ваші питання